Akai AWS04BK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Akai AWS04BK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Anoniem 23-11-2013
Geschreven voor: Akai AWS04BK zwart

De kwaliteit van Akai is niet best meer, vind ik.
Oke, het speakertje op zich voelt goed aan, redelijk zwaar en stevig en het geluid is goed (verwacht geen zware bassen), maar vergeleken met de speakers van mijn tablet of telefoon is dit prachtig.
Maar nu komt het. De eerste die ik binnen kreeg was kapot, deed dus niets. Dus retour (keurig opgelost bij Bol, met foto's van ontvangst en wat er gebeurde met het apparaatje, allemaal positief!!).
Was inderdaad kapot en kreeg een nieuwe opgestuurd.
Deze deed het wel, maar toen ik hem wilde opladen, bleek het poortje waar het stekkertje in moet, helemaal verbogen te zijn. (zit inwendig, dus van buitenaf niet te beschadigen door vallen ofzo), dus ik heb maar zitten pielen met een tangetje om het passend te krijgen, uiteindelijk wel gelukt, maar ik vind het een slechte beurt van Akai.